Beading Polska DRUKOWANY!

wtorek, 8 października 2013

JUŻ JEST! Nowe wydanie Beading Polska - Październik / Listopad - ale tym razem dostępny również w wersji DRUKOWANEJ!! Strasznie się cieszę, że udało się dopiąć ten projekt do końca!! Trzymam w ręku pachnący farbą drukarską papier, 92 strony, błyszcząca okładka, w środku ponad 30 schematów i instrukcji... I jakoś nadal nie mogę uwierzyć! :) Jak piękny sen! :)
Kiedy 3 lata temu marzyłam po cichu o polskiej gazecie i niestety walnęłam boleśnie nosem w mur biurokracji, nie sądziłam, że się uda... Dziękuję więc całej redakcji za olbrzymi wkład pracy i naszym Polskim Artystkom za chęć współuczestniczenia w tworzeniu magazynu! Kochani mamy druk!!! :)
Zapraszam więc wszystkich chętnych do poczytania i wypróbowania wzorów na stronę: http://www.beading.com.pl/czasopisma-rekodziele-c-10_191.html  Tu można zakupić wersję i drukowaną i online! Zapraszam serdecznie!!



3 Komentarze / Comments:

Ela pisze...

marzyłam o wersji papierowej...niby czasy elektroniki, a jednak cieszy coś namacalnego w dłoni ;) Gratuluję i pędzę na zakupy ;)

Galeria Margo pisze...

No właśnie ja też marzyłam po cichu - i marzenie się spełniło :) Zapraszam serdecznie! :)

Ludwika pisze...

Nabyłam i tez sie cieszę, że jest. Dziekuję:)