Naszyjnik z niezwykłym kamieniem

środa, 25 września 2013

Jaspis Hampton Butte a właściwie zagatyzowane w bardzo ciekawą strukturę, skamieniałe drewno (stąd inna nazwa Hampton - Butte Wood) - ten piękny kaboszon udało mi się upolować w czerwcu. Zachwycił mnie połączeniem kolorów ale miał jedną wadę, którą odkryłam dopiero po powrocie do domu - szlif bagietowy. Pięknie wygląda na kamieniu ale jest istną zmorą dla koralikującego twórcy. Strasznie trudno zamknąć go w plecionej oprawce ale wreszcie się udało! Zależało mi na jak najprostszej oprawie aby nie stłumić kamienia, dodatkowo pomogły mi 3 kolory koralików Toho z beading.pl oraz agaty mszyste idealnie pasujące do koncepcji. Całość powieszona na sznurze w nowym dla mnie ściegu Chenille, stworzonym przez Sereine Creations, na który instrukcję znalazłam Tutaj. Bardzo przyjemny ścieg ( choć dosyć koralikożerny ), będę do niego wracać :)



A tak wygląda oprawka z tyłu - minimalistyczna i praktyczna :)

7 Komentarze / Comments:

Natalia pisze...

Piękny, fajna forma i kolorystyka, prezentuje się niesamowicie:)

Betka pisze...

Nic dziwnego, że Cię zachwycił taki kamień. Jest piękny. Cały naszyjnik jest zachwycający.

chola pisze...

Kamień, jak kamień. Stworzony przez naturę, ale sznur? Majstersztyk!

Ludwika pisze...

Pieknie to wymyśliłaś, pieknie zrobiłaś.

Szkatułka Ami pisze...

jak strzała :)

Galeria Margo pisze...

Dziękuję bardzo! :)

AniKKo-Art pisze...

Piękny wisior! Pozdrawiam