Perłowo mi :)

czwartek, 29 sierpnia 2013

Oszalałam :) To znaczy zapragnęłam zrobić coś z perełkami....
Dużą ilością perełek....
Nie dość tego - uparłam się na perełki w naszyjniku na siatce - w oparciu o wzór Fireworks Necklace od Jill Wiseman z ostatniego Beadworka. I stwierdzam, że edytorzy magazynu zapomnieli o bardzo ważnej rzeczy - nie podali, że: "poniższy projekt może cisnąć przekleństwa na usta" :D Oj tak!
Ponad 400 sztuk pereł plus modyfikacja wzoru ( bo musi być "po mojemu" ) dało 2 tygodnie zajętych wieczorów. Ale efekt wart marudzenia i pokłutych palców!
Koraliki wszystkie z Beading.pl, za zapięcie posłużył pasujący, metalowy guzik :)





12 Komentarze / Comments:

KRÓFKA pisze...

robi wrażenie, zapewne będzie przyciągać wzrok :)

Galeria Margo pisze...

Oj tak! Jill Wiseman miała genialny pomysł. Muszę wykombinować modelkę do zapozowania w tych perełkach :) Bo na dekolcie naszyjnik wygląda świetnie :)

ka.ma.mi pisze...

O kurczę! Ależ to jest piękne! Ja poproszę zdjęcie z modelką - chce go zobaczyć w akcji:)

Las Creaciones de Boricua pisze...

It's beautiful!!!!!!!!!!!!

Betka pisze...

Jest niesamowita i niepowtarzalna. Szacun za mrówczą pracę przy niej.

Qrkoko pisze...

Świetny! Brakuje tylko zdjęcia na modelce, ale zapiera dech w piersiach :)

Jagoda R. pisze...

Wielki podziw !!!! Medal się należy za cierpliwość , wytrwałość i efekt pracy !!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie!!!

Katarzyna Reguła-Lubińska pisze...

O matko jedyna. Wielka rzecz. Piękny.

Galeria Margo pisze...

Dziękuję!:) Thank you! :)

Natalia pisze...

Podziwiam za wytrwałość, ale jak na mnie naszyjnik wart jest każdej poświęconej mu minuty, wygląda po prostu bosko! :)

chola pisze...

ajajaj dawno nie widziałam tak perfekcyjnej pracy! Ta praca świetnie wyglądałaby w ślubnej kolorystyce. Coś mi się tak zdaje:)

Galeria Margo pisze...

Dziękuję :)