Zielono ażurowo

poniedziałek, 6 maja 2013

W trakcie majówki nadganiałam zaległe sprawy, m.in skończyłam wzór łączący SuperDuo i Brick beads, który próbowałam opracować chyba od miesiąca. Próbowałam, bo ciągle coś nie pasowało albo przeszkadzało w tworzeniu :) Wzór nareszcie skończony, ażurowy ( choć zdjęcia do końca tego nie oddają ), lekki i bardzo plastyczny ( miękki ). Akurat na lato :)



6 Komentarze / Comments:

Sylwka35 pisze...

Piękna bransoleta - bardzo świeży i orzeźwiający kolor, idealny na upalne lato.

Jagoda R. pisze...

Bransoletka jak letnie marzenie!Szalenie mi się podoba!!!
Czy może będzie kiedyś tutek, bo ja zupełnie nie potrafię łączyć różnych koralików!!! Pozdrawiam i podziwiam!!!

Elena Orłowska pisze...

normalnie plaża :)

Natalia pisze...

Bardzo fajna, musi świetnie wyglądać na ręce:)

Galeria Margo pisze...

Dziękuję bardzo! :) Instrukcja w planach :)

galeria61 pisze...

Cudny kolor! Ja też proszę o tutorial :)) Taki dla laika :(
buziaki