Super Duo bangle

wtorek, 2 kwietnia 2013

W trakcie Świąt chciałam wypróbować wzór na bransoletę z nowego Beadworka.. Po 5tej próbie i ciągłym pękaniu bransolety w 3 miejscach - miałam dość. Ale mój upór jest bezlitosny - musiałam zrobić coś takiego - koniecznie w formie bangle ( bez zapięcia ) i koniecznie z Super Duo! Tak powstała moja własna wersja Super Duo Bangle :) Jestem zadowolona - ażurowa, lekka, nic się nie rwie, świetnie trzyma kształt, jest wystarczająco elastyczna, żeby przechodzić przez nadgarstek i dobrze leży na ręce. Nie ma to jak własne eksperymenty! Zastanawiam się nad tutorialem :)

10 Komentarze / Comments:

Silver Aguti pisze...

o tak, naród żąda tutorialu! :D świetne bransoletki, bardzo.

Kajjka pisze...

Bransoletki są świetne :D I podpisuję się obiema rękami pod petycją z błaganiem o tutorial :))

Natalia pisze...

Świetnie wyglądają i bardzo chętnie skorzystałabym z tutorialu:)

nami pisze...

Wyszły piękne!

Yen pisze...

Bransoletki są świetne! Przyłączam się do błagań o tutka:-)

Sylwka35 pisze...

Piękna, więc tutek byłby jak najbardziej wskazany :-)

Asia pisze...

Tez chce! :) Swietnie Ci wyszlo.. Az musze zajrzec do Beadworka i porownac..

kry ma. art pisze...

O tak, zastanawiaj się, bo też mam spory zapas SD :) Świetne bransy, bangle są mega praktyczne.

FLORENTYNA pisze...

Wydaje mi się, że superduo to wyższa szkoła jazdy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://unikatart.eu/

kaskasz83 pisze...

Zostałaś przeze mnie wyróżniona Liebster Blog. Zapraszam do siebie na zabawę ;)