Sznurkowy szalik z koralikami oczywiście :)

wtorek, 11 grudnia 2012

No i zostałam skuszona na sznurkowy szalik :) Dorwałam młynek i uplotłam - a że bez koralików się obejść nie mogło - wykorzystałam kaboszon, piaskową sierotkę ( lekko uszkodzona czekała na pomysł, bo szkoda było ją wyrzucić ), do koralikowego haftu na zapince szalikowej. I mam szalik :) Stonowany w kolorach, ciepły, nie gryzący i zamotany :) Przeprosiłam się z wełną i szydełkiem ( to ostatnie mnie jakoś nie lubi ale teraz jest pomocne przy wykańczaniu sznurka ) więc pewnie na tym jednym się nie skończy :)


4 Komentarze / Comments:

Silver Aguti pisze...

już na fb oglądałam ;) kolory nie moje, ale to w końcu nie dla mnie ;) za to bardzo podoba mi się pomysł na zapinkę, fajnie uzupełnia i ozdabia zamotek :)

2owieczki pisze...

Baaaaardzo mi się podoba.

Galeria Margo pisze...

Dziękuję :)

galeria61 pisze...

Czy to szalik, czy już biżuteria? Granica się zaciera. Oryginalne