Catherine

poniedziałek, 26 listopada 2012

Minął miesiąc od ostatniego wpisu, więc pora na coś nowego. Nie przestałam wyplatać, czasu tylko jak zawsze mało.. Ale w międzyczasie powstały 3 rożne bransolety w jednym wzorze - małe odstępstwo od zasady nie dublowania wzorów - bo bardzo spodobało mi się ich wyplatanie :) Czy ktoś byłby chętny na instrukcję do nich? Bo się zastanawiam czy nie zrobić tutoriala.. :)
Bransolety roboczo nazwałam "Catherine", użyte SuperDuo i Toho.


4 Komentarze / Comments:

Paulina K. pisze...

Bardzo chętnie zobaczyłabym tutorial :) Bardzo podoba mi się ta forma bransoletki. Chciałam też pogratulować umiejętnego połączenia pasji i pracy :)
Pozdrawiam :)

Kasiula pisze...

Świetne są!

Las Creaciones de Boricua pisze...

Very pretty!!!!!!

galeria61 pisze...

Z niecierpliwością czekam na instrukcję :)