wykrakałam ale uparcie wracam - dziś z Red Ochrą

piątek, 9 marca 2012

Zapowiadałam powrót i zadziałały prawa Murphy'ego.. Ironia okrutna..
Niby byłam wyleczona a tu dwa tygodnie później - nawrót :( I od nowa zabieg i leczenie, ból, opatrunki i wszystkie plany brzydko mówiąc wzięły w łeb.. Dopiero w takich sytuacjach człowiek zaczyna doceniać zdrowie i sprawność prawej ręki.. Aż strach teraz mówić cokolwiek ( tfu! odpukać ), niemniej dłoń już sprawna. Korzystając z okazji bycia zdrowym przeprowadziliśmy akcję przenosin beading-u do nowego biura - więcej miejsca, nowe twarze i ręce do pracy - wszystko aby jak najbardziej usprawnić pracę sklepu, nadwyrężoną okropnie przez moją chorobę ( pracujemy nawet w soboty i niedziele ). Tylko trochę smutno czytać niezbyt miłe komentarze nt opóźnień sklepu, no ale cóż.. Zdrowia nie da się przeskoczyć choćby się bardzo chciało..
Teraz przede mną całe morze pracy a ilość pomysłów na projekty rozciągnęła się do wielkości listy :)
Dla poprawy nastroju pokazuję dziś kilka zdjęć naszyjnika zrobionego jeszcze przed chorobą. Piękny agat i Toho w brązach i czerwonej ochrze - stąd nazwa "Red Ochra".
***
I said previously about coming back - but I guess Murphys Laws worked.. Two weeks after so called "being cured"- reccurence got me completely stuck again.. Right now my hand seems to be ok again.. So having the opportunity of being cured ( hopefully this time for sure ) we have moved our shop to a different, bigger office. Now there's a lot of work ahead :)
Today I'm posting couple of photos of a necklace made before my illness - a beautiful Agate and Toho beads in bronze and ochra - so it's called "Red Ochra"


11 Komentarze / Comments:

Ewelina pisze...

Naszyjnik śliczny, a jeśli chodzi o niezbyt pochlebne komentarze na temat sklepu to nie przejmuj się tym. Jest wiele osób, które doceniają to co robisz:). Ja jestem wierną klientką Beading.pl i dla mnie beading.pl=jakość :), a tak dużego wyboru Toho nie ma w żadnym innym sklepie w Polsce:)

Perlenzauberin pisze...

Superschön!!!

Anonimowy pisze...

Witam
Czekam na kuriera, z nosem przy szybie :) jak dojadą moje TOHO dam znać i zacznę moją przygodę z tymi koralikami. Rękę proszę szanować, na noc nieznacznie unieruchomić w luźnym opatrunku lekko usztywniającym. W pracy też go można nosić, gdy sporo musi Pani ruszać ręką by jej nie przesilić. Miałam podobny ból w styczniu, przeszło chyba na męża i dzieci :) pozdrawiam cieplutko z nadzieją na miłą współpracę.Jolanta

Elena Orłowska pisze...

Jak dla mnie - Beading nadal ma największy wybór Toho. Dla mnie nie ma różnicy - spokojnie mogę czekać na zamówienie, ale mam pewność, że przyjdzie to co trzeba, no i na wypróbowanie zawsze para nowych kolorów ;)

Jagoda R. pisze...

Życzę szybkiego powrotu do całkowitego zdrowia.
Naszyjnik z agatu w brązach jest jak dla mnie przepiękny, to moje kolory. Pozdrawiam serdecznie.

Orsi pisze...

Beautyful!

turkusowekorale pisze...

naszyjnik przepiękny (co to za kamień?), zdrówka życzę!!

Shenny pisze...

Mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze - dowiedziałam się ostatnio, co to znaczy "mieć problemy ze zdrowiem", i absolutnie nikomu nie życzę.
A co do naszyjnika - zachwycający, jak zawsze ;) Muszę kiedyś spróbować swoich sił w naszyjnikach, bo ile razy tu nie zajrzę, to zawsze jest jakiś piękny, i zawsze umieram z zazdrości, że ja takiego nie umiem... ;))

darakw pisze...

Życzę dużo zdrówka! I żeby wszystko pomyślnie poszło.

Galeria Margo pisze...

Dziękuję serdecznie za komentarze! Pomalutku ruszam do przodu ze wszystkim :) Oby się udało :) Jeszcze raz dziękuję! :)

April pisze...

Piękny naszyjnik;) Ja też robię u Pani zakupy i zawsze jestem miło obsłużona. A jak coś się przedłuża to można zapytać i mieć pewność, że otrzyma się odpowiedź. I to jest nie mniej ważne niż szybka realizacja zamówienia. Ręka pewnie już jest zdrowa i niech taka zostanie;)
Pozwolę sobie zadać pytanie - czy konieczne jest usztywnianie sznura z tego naszyjnika wewnętrzną rureczką? W ostatnim Beadworku jest taka sugestia, wprawdzie przy okazji bransoletki na drucie pamięciowym, ale jeśli mogę prosić o odpowiedź to będę wdzięczna.
Pozdrawiam
April/Kasia Gańko