Długa nieobecność i wracam :)

sobota, 14 stycznia 2012

Dawno nie aktualizowałam tej strony.. Powód prozaiczny - 2 miesiące wyłączenia prawej dłoni z prac robótkowych, wizyty u lekarzy, zabieg i noszenie opatrunków. Efekt - brak możliwości utrzymania igły w palcach przez prawie 2 miesiące :( Na szczęście opatrunki poszły precz a kilka dni temu całkowicie zniknął ból :) Idzie ku dobremu! W tej chwili kończę coroczną inwentaryzację i lada dzień wracam do beadingowania i haftu :) Nareszcie!
***
I haven't been updating my blog for a while.. My right palm was "out of order" for almost two months! :( Medical appointments, treatment, wearing bandages.. And holding a needle - completely beyond my power :( Thankfully couple of days ago bandages were thrown away and pain was gone :)
Right now I need to finish annual stocktaking and I'm back to beading and embroidery :) Hooray! :)

5 Komentarze / Comments:

Kathinna pisze...

zdrówka życzę i szybkiego powrotu do świata robótkoweho :)

Tobatka pisze...

Wracaj szybko do zdrowia - oby Ciebie nie bolało, a nasze oczy miały szanse nacieszyć się nowymi cudnościami :)

anabell pisze...

To dobra wiadomość, a ja już myślałam,że porzuciłaś ten blog z braku czasu. Współczuję Ci bardzo, rozumiem co to kontuzja prawej ręki. Mnie ostatnio boli bark, prawy, więc też nieco mniej mogę robić w koralikowych zabawach.
Wracaj czym prędzej do pełni sił twórczych.
Miłego, ;)

Ewelina pisze...

Jak dobrze, że powoli wracasz do prac robótkowych:). Mimo, że trochę czasu minęło to nadal pamiętam i jestem pod wielkim wrażeniem kolii "Słoneczne Lato w Ogrodzie" mam nadzieję, że zaskoczysz nas jeszcze nie jedną tak cudną pracą:). Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia

darakw pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrówka! I czekam na nowe robótki!