I znowu brązy ;)

wtorek, 25 października 2011

I znowu bransoleta zrobiona już jakiś czas temu :) Też moja ale dla chętnych mogę zrobić inną wersję kolorystyczną :)
Wykorzystałam moje ulubione Toho w różnych rozmiarach i Fire Polish 6mm.
Bardzo ciekawie się układa z racji "wstawania" fragmentu z większych koralików wzgl innych.
***
Again - bracelet in brown colors made a while ago :) And mine again but If someone would like to have it in another color - it can be done :)
I've used Toho in different shapes / sizes and 6mm Fire Polish beads.
The difference in shapes makes larger beads "pop up" - it looks quite interesting :)

5 Komentarze / Comments:

Sylwka35 pisze...

Piękna, elegancka, prosta. Ufffff, mieć dużo wolnego czasu :-)

Galeria Margo pisze...

Dziękuję :)

Sylwka35 pisze...

Ja te Fire Polish użyłam do innego splotu i wykorzystałam bardziej zwariowane kolory, a efekt końcowy spodobał mi się bardzo. Teraz kombinuję inną odmianę tego wzoru, ale z użyciem 6 i 8, no i seed beads. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Galeria Margo pisze...

To ja poproszę o maila ze zdjęciem na adres sklepu - dodamy zdjęcie do Galerii Projektów! :)

Sylwka35 pisze...

Się robi - za chwilkę pchnę :-)