Kolekcja Ireth

piątek, 9 września 2011

Dawno mnie tu nie było.. Cały swój czas poświęcam beading.pl
Wczoraj w trakcie wywiadu w radiu zostałam zmobilizowana do aktywności blogowej ;)
Więc oto mała aktualizacja - kolekcja naszyjników Ireth - z pięknych kryształków Fire Polish:
Ireth: Czerń i Czerwień ( dostępna w Brocante )



Ireth: Zielony Turkus ( również w Brocante )


Ireth: Metaliczny Brąz ( już znalazł zadowoloną właścicielkę - do kompletu z bransoletą z poprzedniego posta ;)
Ireth: Błękit i Fuksja ( jak tylko uda mi się zrobić lepsze zdjęcia - również będzie w Brocante :)

Mówiłam już, że mam fioła na punkcie szkła? ;D

6 Komentarze / Comments:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pisze...

Nice design and very harmonious colors!Congrats!

Lien pisze...

Ach, ten zielony jest cudny:)

Mraugorzta pisze...

Przepiękne te naszyjniki! :)

Las Creaciones de Boricua pisze...

Beautiful!!!!!!!!!!! pretty beads!!!
I like the green ones!!!

Moje Brzydactwa pisze...

Zielony jest niesamowity! Jak tajemniczy i magiczny jadeitowy naszyjnik chińskiej księżniczki:) Cudo

kreatywny-kącik pisze...

Pięknie się prezentują ! - trzeci najbardziej mi się podoba :)