Wypróbowałam Aztec Sun :)

środa, 25 maja 2011

Jak zazwyczaj - testuję wszystko co jest prezentowane w sklepie. Tak jest też z instrukcjami - zakupiłam Aztec Sun autorstwa Extrano, skompletowałam materiały i usiadłam. I przepadłam! :) Wzór świetny, pięknie prezentuje rivoli, robi się szybko a kolczyki są fantastyczne! Co prawda nie obyło się bez małych zmian - użyłam złotych Permanentów zamiast kulek 2mm i bez problemu dało się wykonać wzór na 11tkach! No i moim zwyczajem ściągałam za mocno nitkę - stąd wyszły bardziej wypukłe niż w instrukcji, raczej jak muszelki niż słoneczka ;) Ale i tak efekt - bomba!
Spokojnie mogę wszystkim polecić Beadwoven Treasures Aztec Sun od Extrano! Sprawdzone - warto!
Do znalezienia TUTAJ

9 Komentarze / Comments:

Las Creaciones de Boricua pisze...

Very pretty!!!!!!!!!!!

Galeria Margo pisze...

Thank you in Extrano's name :) She invented this design - you can find it in English on http://www.jewelrylessons.com/tutorial/beadwoven-treasure-aztec-sun I've tried it and I recommend it to everyone :)

Oiran pisze...

Piękne, aż by sie przygarnąć chciało, bo kolory bardzo 'moje' :)

little pony pisze...

HI:i AM IRMAPOLANCO@YAHOO.ES
I want to do the same rings but I do not have a credit card to pay the tutorial.
Please, can you share the tutorial of thiese beautifull earrings?
I will really appreciated it.
Thanks and Happy beading day.
Irma.

Galeria Margo pisze...

Hi, sorry but I can't share it like that. This tutorial is not free - it's available in English on this site http://www.jewelrylessons.com/tutorial/beadwoven-treasure-aztec-sun .You can pay for it by PayPal. Maybe the Author could sell it for you with other type of payment - please contact with Extrano by e-mail: extrano.pl@gazeta.pl

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pisze...

Beautiful design,lovely colors!

mtotowangu pisze...

hej, mam prośbę. Mogłabym prosić o radę w tej kwestii http://mtoto-wangu.blogspot.com/2011/08/tembo-mzuri.html. Z góry dziękuję za opinię.


ale ładne! robi wrażenie. pozdrawiam :)

loken pisze...

chciałam Cię poinformować, że otrzymujesz ode mnie wyróżnienie! ;)

Cudowne kolczyki!

tita pisze...

Una belleza.Besos