pracowicie..

poniedziałek, 4 października 2010

Ostatnie tygodnie były bardzo pracowite a następne zapowiadają się jeszcze bardziej zajęte..
Na początek pochwalę się kilkoma kamiennymi pięknościami upolowanymi na targach Interstone:
Chalcedon z karneolem i agat riolit:

Fantastyczny Jaspis Picasso ( zakochałam się od 1 wejrzenia, musiałam kupić! )
Przypomina mi prawie skończony obraz.. Brzeg jeziora albo wrzosowiska we mgle, z pierwszym przymrozkiem i śniegiem.. Zdjęcie nie oddaje całkowicie odcieni..Cudo poprostu!

A teraz obiecane wcześniej prace :) Na początek praca, która leżała skończona już długi czas i czekała na zdjęcia - naszyjnik z onyksami "Octo"

Następny jest naszyjnik z pięknym owalem agatu, z wykorzystaniem 2 nowiutkich kolorków Toho ( jeszcze nie ma nazwy ):

Ten agat też jest dwustronny:
I detal zapięcia:
Na koniec - minimalistyczna bransoleta z jaspisem, efekt "zegarka" zamierzony :)
Lada chwila skończę następny naszyjnik z nowych kolorów Toho.. :)

8 Komentarze / Comments:

arctia pisze...

same obłędne rzeczy!

szlachcianka24 pisze...

Śliczne prace i kamyki super..
Pozdrawiam

Galeria Margo pisze...

dziękuję bardzo :)

pinki_ak pisze...

jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac!!
już się nie moge doczekać jakie cuda stworzysz z tych kamyczków ;-)
pozdrawiam

Valfreya pisze...

Zapraszam najzdolniejszą koralikową osóbkę do zabawy ;)
http://kolczykiindianskie.blox.pl/2010/10/Lubie.html

Galeria Margo pisze...

dziękuję bardzo! :)

krywulki pisze...

Same cudności :)

Imaginarium. Laboratorium wyobraźni pisze...

Przez Ciebie mam sińce na brodzie, od opadania szczęki na biurko ;) Zapraszam do mnie po kolejne wyróżnienie http://moje-imaginarium.blogspot.com/2010/10/kilka-sow.html