Kolejne prace :)

poniedziałek, 11 października 2010

Cały czas zarobiona.. Na szczęście mam parę dodatkowych rąk do zdjęć, więc dziś kolejna partia :)
Na początek kolczyki do kompletu z "Octo", również z onyksem. Komplet wkrótce powinien być dostępny w galerii Las Rąk Laboratorium Rękodzieł na Hożej w Warszawie ( o ile kurier nie zawiedzie ):

 
Następnie komplecik z koralem (też będzie w LRLR na Hożej ):
 
 
Na deser siateczka benzynkowa - elegancka i bardzo delikatna, zrobiona już jakiś czas temu, ale oczywiście czasu brakło na zdjęcia.. Też będzie w LRLR :)
Następne prace czekają na kolejkę zdjęciową :)

10 Komentarze / Comments:

Asia pisze...

Slicznie Ci sie tworzy..Do gustu mi przypadl czarno-czerwony komplet.

Martitka pisze...

ślicznie :)
Pozdrawiam!!

Jagusia pisze...

Śliczne! Wszystkie!
Ciekawe, co jeszcze chowasz ;) rób zdjęcia i pokazuj!

Las Creaciones de Boricua pisze...

Beautiful beadwork!!!!!!!!

Galeria Margo pisze...

Dziękuję za komentarze :) / Thank you ! :)

KRÓFKAEM pisze...

ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA, JEST TAM MIŁA NIESPODZIANKA DLA CIEBIE :) http://krofkaem.blogspot.com/2010/10/mia-wiadomosc.html

anna kowal pisze...

jestem pod wrażeniem Twoich prac... ogromnym...

Galeria Margo pisze...

Dziękuję bardzo! :)

M'n'M pisze...

Tego benzynkowego naszyjnika nie ma już w lr, jest mój :) , o wiele piękniejszy niz na zdjęciach.
Zapraszam też do mnie
http://ear-rings-and-more.blogspot.com/

margo pisze...

Wspaniałe cuda tworzysz!
pozdrawiam:)