Broszka hibiskusowa

wtorek, 14 września 2010

Powróciłam do tego wzoru, poproszona o zrobienie broszki do fioletowego szala.. Niestety nie zdążyłam się dowiedzieć dokładnie jaki to fiolet, więc trochę robiłam w ciemno ;) Mam nadzieję, że trafiłam z dopasowaniem :)
Użyte srebrnoszare i ametystowe Toho, ciemnofioletowe Swarovskie i ametystowy ulexit. Średnica: ok 4,9cm ( kwiat jest mocno pofalowany - można kształtować na mniejszy ), wielkość: ok3cm.
Nie przypuszczałam, że tak trudno jest sfotografować połączenie szarego srebra z fioletem, dawno już tak nie kombinowałam, żeby aparat nie przekłamywał kolorów :/ Na poniższych zdjęciach nadal nie odzwierciedla delikatności odcieni, ale to jest chyba maximum jakie można wycisnąć z mojego aparatu :/ W realu szaro srebrny jest dominującym kolorem, fiolet Swarovskich jest mocny i wyraźny, natomiast ulexity są bardziej w pudrowym fiolecie, ale nie wiem jak zmusić aparat do pokazania tych kolorów..
Podstawowy wzór od Kerrie Slade.

11 Komentarze / Comments:

Anonimowy pisze...

przepiękna!!
Alicja

kącik baby jagi pisze...

Kwiat jest przepiękny, braaawoooo !!!
Wiem, że zdjecia nie oddaja pełni uroku i aż trudno sobie to wyobrazić, że w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy. Fiolet to jeden z najtrudniejszych kolorów do fotografowania, wiem to z własnego doświadczenia. Broszka jest tak przestrzenna, że na zdjęciu trudno oddać jej kształt, więc tym bardziej gratuluję tych fotek, pięknie je zrobiłaś. Opis dokłądnie przeczytałam, więc zamykam oczy i widzę właściwe kolory ;)

Poohatka pisze...

cudna broszka!

Las Creaciones de Boricua pisze...

Beautiful!!!!!!

Olga Bogucewicz Moccate pisze...

Prześliczna! Ja w ogóle broszki uwielbiam, a ta jest taka niecodzienna, oryginalna i jeszcze w tak świetnie dobranej kolorystyce... No cudo po prostu!!!

malla pisze...

koszmarnie piękna

Sol pisze...

Sprawdza się stwierdzenie, że biżuteryjki wpadają na pewne rzeczy w tym samym czasie ;) Akurat ostatnio dłubię kolekcję naszyjników z hibiskusami ;)

Twój jest śliczny, kolory delikatne i takie już melancholijno-jesienne

Galeria Margo pisze...

Dziękuję za komentarze :)
Sol: ja już kiedyś zrobiłam naszyjnik z hibiskusami, tak więc był to mały powrot do wzoru :) Kerrie Slade ma sporo świetnych wzorów na kwiaty :)

szlachcicnka24 pisze...

Witam
Tak potwierdzam już był taki piękny naszyjnik...bo go mam :)))
Kwiaty te są naprawde śliczne!!!
To prawda , zdjęcie nie zawsze oddaje piękno wykonanej pracy.
Pozdrawiam serdecznie
Lidia

Anonimowy pisze...

http://www.liveinternet.ru/showjournal.php?journalid=2424953&tagid=2478

Shenny pisze...

Pozwoliłam sobie się zainspirować i dzięki temu Twojemu cudeńku zmierzyłam się w końcu z tym wzorem - co prawda nie jest tak idealna, jak Twoja, ale efekt możesz u mnie obejrzeć, jeśli masz ochotę :) Pozdrawiam! :)