Błękity

czwartek, 9 września 2010

Dziś wrzucam dwie małe prace, które znalazły nabywców jeszcze na targach w Krakowie, ale udało się zrobić im szybkie zdjęcia ( stąd niezbyt dobra jakość ) i wracam do pracy. Wszystko z mojego ulubionego Toho z dodatkiem Swarovskich.. Pozdrawiam deszczowo..
***
Today two small pieces, already sold ( in Cracow ), but I've got some quick-made photos..

Naszyjnik z awenturynem / Necklace with aventurine
[ kaboszon dostępny na beading.pl ]

Detal:

Kolczyki - spodobał mi się wzór od Lisy Kan, ale z braku materiałów z "przepisu" musiałam zmodyfikować i dołożyć innego typu kryształki :) / Earrings - from Lisa Kan, modified for different shape of Swarovski crystals ( as I didn't have those mentioned in project )

3 Komentarze / Comments:

boniusia pisze...

naszyjnik jest fajny kolorystycznie... mi dzisiaj by pasował do mojego ubioru ;)

Shenny pisze...

Cudny naszyjnik! Przyznam, że kaboszon za mną chodzi od jakiegoś czasu i mam już na niego milion pomysłów, ale nie pomyślałam nawet, że można go tak ładnie "dopasować" z niebieskościami :)

Las Creaciones de Boricua pisze...

Great work!!!!!! beautiful!!!