Nowości przedwyjazdowe..

wtorek, 31 sierpnia 2010

Szykuję się do wyjazdu na następne targi, tym razem w Krakowie, stąd sporo dłubię a niewiele się pokazuje i udzielam na forach :)
Dziś postanowiłam trochę nadrobić zaległości ostatnie, więc wrzucam trochę więcej prac zaległych. Są różne - od prościutkich ( bo ciągnęło ostatnio do nich bardzo ) po trochę bardziej skomplikowane, ale ogólnie kierowało mnie ku prostocie..
Używałam Toho, kamieni, crackli, i trochę szklanych kulek :)
***
I'm preparing myself for next handmade fair - this time in Cracow, so I'm busy and not much active on craft forums :)
Finally had time to catch up on photos etc, so today I'm posting backlogs.. They're different - from simple  to more complicated, but generally I was heading to simplicity..
Used: Toho, stones, crackle and a bit of glass beads..

Bransolety / Bracelets:
"Gąsieniczka" - bo tak mi się kojarzy ;)


Z kostkami i cracklami ( mocno zmodyfikowany projekt od Silvany Terry, który czekał na wypróbowanie chyba od roku.. )

Bransoleta Czarno Złota ( zapięcie zatrzaskowe )

Bransoleta w srebrze i ametyście/różu ( kolor na pograniczu )

Brosza z awenturynem:

Kolczyki - oponki ( obecnie jest już więcej kolorów ;) )

Unakit w Kwiatach - naszyjnik z unakitem i cyrkoniami w srebrze:

c.d. nastąpi / To be continued soon..

6 Komentarze / Comments:

boniusia pisze...

fajne te koła kolczyki z fioletem...

szlachcicnka24 pisze...

Piękny naszyjnik z Unakitem !!!
Pozdrawiam

Galeria Margo pisze...

Dziękuję :)

Oiran pisze...

Jestem absolutnie zachwycona Twoimi pracami! Piękne, subtelne... Ach a te bransoletka! Cudo!

Olga Bogucewicz Moccate pisze...

Serdecznie zapraszam do zabawy:
http://olga-handmade.blogspot.com/2010/09/blogowa-zabawa.html
Trochę mi to śmierdzi niekończącym się łańcuszkiem, ale skutecznie poprawia humor :) Sama się właśnie o tym przekonałam ;)

Valfreya pisze...

Dla mnie najfajniejsza jest bransoletka z koralikami cracle :)