I znowu po wyjeździe :)

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Wróciłam, już odespałam, sprzątnęłam bałagan przed-imprezowy i siadłam do porządków w komputerze.
Jarmark był ogólnie sympatyczny, trochę narzekałam na kiepską lokalizację stoiska ale suma sumarum było OK :)
Dziś wrzucę kilka zdjęć kompletu z malachitem, przygotowanego na jarmark i już niedostępnego :) Ale zdjęcia zrobione na szybko przed imprezą pozostały :) Wykonane w całości z Toho, szklanych koralików i koralików "kocie oko" oraz owali "marmurkowych" ( w kolczykach ). Wykończone skórą ( oprócz kolczyków - te są na filcu ).
***
So I'm back from the second fair.. It was fun again and thou I've had not quite good place to show my works - I can now sum it up as OK :)
Today I'm posting couple of photos made just before the fair - it's a set with malachite cabochons. It's already unavailable :) Made with Toho, glass and cat's eye beads.



9 Komentarze / Comments:

Calista pisze...

bardzo ładny komplet

szlachcianka24 pisze...

Śliczny komplecik!!!
Pozdrawiam Lidia

pinki_ak pisze...

pewnie będe się powtatrzać ale znów pięknie u ciebie!!!

RavenArt pisze...

bajeczny komplet :)

KRÓFKAEM pisze...

niesamowicie zaczarowene są te Twoje prace :)

Angel Design pisze...

Jestem zachwycona Twoją biżuterią! Jest niesamowita! Po prostu zjawiskowa!!!

Galeria Margo pisze...

Dziękuję ślicznie za komentarze! :)

Arashi Coldwind pisze...

Przepiękny ten komplecik :) Cudnie dobrane koraliki i kamienie. Nie dziwię się, że już go nie ma :)

Elena Orłowska pisze...

tymi malachitami jestem zachwycona. Przepiękny komplet