Spiralnie..

środa, 7 lipca 2010

dziś będzie, gdyż udało się porobić zdjęcia następnej pracy :)
Otóż jak tylko zobaczyłam ten projekt w B&B stwierdziłam, że muszę go zrobić :) Spiralny sznur wykończony perłami - mmmm! No i zrobiłam ;) Używając pastelowych Toho, masy perłowej i chipsów szklanych oraz kulek kamiennych i szklanych. Tym razem szłam ściśle wg wzoru autorstwa Annette Mackrel. Fajnie się robi ten sznur, kiedyś napewno wrócę do tego ściegu :)
PS. Są już dostępne podkłady Lacy's Stiff Stuff w beading.pl!! I kamee do oprawek koralikowych!! Polecam! :)
***
Today is a spiral day ;)
It's a project from B&B, designed by Annette Mackrel - just had to make it after seeing photos..
So, here it is - made with pastel Toho, mother pearl, glass chips and round glass & stone beads.
Was fun to learn a new scheme :)


Piękny skręt prawda?/ See how it curves amazingly?
















Soczysty agrest i brzoskwinie ;) / Juicy colours of gooseberries and peaches ;)

10 Komentarze / Comments:

pinki_ak pisze...

świetny - bardzo bardzo oryginalny!!!

Niwka pisze...

Piękna ta spirala. Dzięki zestawieniu delikatnych, pastelowych kolorów wygląda lekko i dziewczęco. Ciekawa jestem jaka jest w dotyku- całkiem sztywna? Pytam, bo zastanawiam się czy opiera się na jakimś szkielecie, czy też wszystkie koraliki zostały ujarzmione tylko i wyłącznie przy pomocy nici?

Galeria Margo pisze...

Dziękuję za komentarze :)
Jest oparta wyłącznie na niciach i koralikach - środek to pusta, skręcona rurka, giętka i miękka :)

Anonimowy pisze...

Witam i podziwiam super naszyjnik - bardzo ciekawski.
Pozdrawiam serdecznie
Lidia

kącik baby jagi pisze...

Świetna ta spirala. Podziwiam precyzję wykonania projektu. Całość prezentuje się pięknie. Pastekowe kolory dodają delikatności.
Gratuluję Gosiu, czekam na jeszcze :)

AtorodArt pisze...

O ludzie , ale cudo !!! Margo śliczny naszyjnik jaka, cudna plecionka. I wiesz co ? Czuję zapach mięty, ten kolor jest urzekający :)

Extrano pisze...

Podziwiam Twoją cierpliwośc do spirali i precyzję. W kilku miejscach już napisałam, bardzo mi szkoda, ze Twoja praca zająęła tylko 4 miejsce, może gdyby nie te cyrki z głosowaniem.... Nic to, róbmy swoje. Pozwalam sobie użyczyc zdjęcia i zamieścic Twoją pracę w notce na mojej stronie www.extrano.pl (ku pamięci :-)

krywulki pisze...

Śliczna jest ta spiralka :)
Pozdrawiam Szupa

N.Su-Fi pisze...

Witam!Też mam bzika na punkcie koralików.Ja tak samo byłam pod wrażeniem tego naszyjnika w "B&B" i też zrobiłam dla siebie-kochanej...

aleta pisze...

Hi, Your necklace is beautiful, but I just noticed that you have given Annette Mackrel credit for this spiral; but it was not her design. Yes, she combined it with a centerpiece, but the actual design of the spiral was by me, and it was first published in the B&B Oct. 2005 issue. I would so appreciate it if you could add my name and call it Indespiral - even though this is almost 4 years ago, it would still mean a lot to me. Thank you!