Przyszła pora..

niedziela, 20 czerwca 2010

Przyszła pora na prezentację naszyjnika :)
Jest to kolia nazwana przeze mnie "Słoneczne Lato w Ogrodzie".
Zajęła mi mnóstwo czasu - z racji przeprowadzki, organizowania sklepiku i studia, ale udało się zdążyć na czas :)
Planowałam wykonać go trochę inaczej, ale po rozpoczęciu, praca zaczęła żyć swoim życiem i właściwie robiła się sama ;) Jak zwykle - mix technik ;) Materiały - duuuuuużo Miyuki, kryształków Swarovskiego, elementy srebrne ( bo te 3 były obowiązkowe w konkursie ), jablonex i Toho ( na punkcie ostatnich dostałam małego hopla :D - nawet ich zapach mi się podoba :D ), poza tym kamyczki, kuleczki i ponad 3 motki nici ( ! ). Dłubane na Lacy's i wykończone skórą.
Naszyjnik dotarł już do organizatorów konkursu - Silvex-u. Co prawda na nic nie liczę ( skoro biorą udział zawodowi jubilerzy ) ale mam nadzieję, że się zakwalifikuję do głosowania i jeśli ktoś będzie mieć ochotę zagłosować na mnie w tym konkursie - zapraszam na stronę www.silvex.pl :) Będę wdzięczna za każdy głos :)
[ Nie wiem czy tylko u mnie nie widać jeszcze głosowania po wejściu na tą stronę, czy po prostu jeszcze go nie ma? :( ]
***
It's time to present my necklace :)
It was named "Sunny Summer in the Garden".
It took me quite a long time to make it - because of my removal to another city, shop and studio organising - but I managed to finish it on time :)
In the begining I planned to make it in a different way, but after first steps project almost created itself - I was just following my imagination ;) As always - a mix of techniques ;) Materials - tons of Miyuki, Swarovski crystals and silver elements ( as those were obligatory ), jablonex and Toho beads ( I got crazy about Toho :D ), stones, glass beads and over 3 bobbins of thread. Also used Lacy's and genuine leather.
Necklace has already reached the contest organizer - Silvex. I don't count on anything in this contest ( as I've read that professional jewellers are taking part in it ) but I hope I'll be qualified for voting and if you would like to vote on my entry - please visit www.silvex.pl :) I'd be grateful for every vote :)

A oto moja praca/ And here's my entry:






15 Komentarze / Comments:

pinki_ak pisze...

o rany - padłam z zachwytu!!! piękne cudo !!! gatuluje talentu!!!

heurek pisze...

O matko jaki kolos! Podziwiam, szczerze podziwiam!

Nessa pisze...

ja nie wiem jak Ty to robisz, jesteś nieziemska... ;)

kącik baby jagi pisze...

O ja cię.....!!!!!!
Zaniemówiłam kompletnie...
Pokazałaś najpierw mały fragmencik, więc podziewałam się naszyjnika, a to cudo jest po prostu królewskie :))
Talent to Ty dziewczyno masz, nie da się ukryć.
Trzymam kciuki za konkurs, zaraz wejdę na stronę i sprawdzę, czy jest już możliwość głosowania.
No i wielkie ukłony dla Asi, miech Cię duma rozpiera na maxa :)

pozdrawiam
Jagusia

Maugo. pisze...

o mamuniu jaki piękny...

Arkadia pisze...

Po tym fragmenciku,to już podejrzewałam,że to praca na konkurs.No... niezłą konkurencję mi zrobiłaś ;)

Galeria Margo pisze...

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :) Dodajecie mi skrzydeł :) Aż się chce dalej dłubać ;)

lunamin pisze...

Ach! Och! ....
To dopiero jest naszyjnik! Toż to połowa topu :-)
Może zacznij produkować odzież?
Jest rewelacyjny!

Anonimowy pisze...

Wspaniały...,cudowny...,niesamowity....po prostu brak słów.
Pozdrawiam serdecznie

Niwka pisze...

Z przyjemnością oglądam prace wielu biżuteryjek, ale dawno nic mnie tak nie zachwyciło jak Twoje Słoneczne lato w ogrodzie. Ta praca to dzieło sztuki! Świetny dobór kolorów, połączenie niezwykle wymagających technik, efekt końcowy niezwykły. Myślę, że organizatorom konkursu opadną szczęki, gdy rozpakują paczkę od Ciebie. Oczywiście będę na Ciebie głosować:-) Pozdrawiam,Karolina
Ps. Nie wiem czy mogę to zaproponować, bo w końcu nie jestem ich właścicielką, ale moim zdaniem koniecznie powinnaś wysłać swoje zgłoszenie do takich galerii jak Trendymania czy ArsNeo. Trzymam kciuki za powodzenie:-)

KRÓFKAEM pisze...

JESTEM W SZOKU TO JEST BOSKIE :)

Marzena pisze...

Duży,ale tak niesamowicie powalający!

Galeria Margo pisze...

Już można głosować! Codziennie można oddać jeden głos na stronie: http://www.silvex.pl/newsy.php?action=news_szczegoly&nr=187&lang=pl&w=pln :)

ewuva pisze...

Cudowny!!!

Gosia pisze...

woow faktycznie musiałaś się napracować - podziwiam :) Naszyjnik piękny!