Dziwna sytuacja z konkursem :(

piątek, 25 czerwca 2010

:(:(:(
Ja nie wiem czy w każdym konkursie biżuteryjnym tak jest ( bo ten jest moim pierwszym ) - ale czy to normalne, żeby organizator w trakcie trwania głosowania - resetował wszystkie oddane już głosy i dołączał jeszcze jednego uczestnika?? I na dokładkę nie poinformował o tym uczestników - a przynajmniej ja nie dostałam żadnej takiej informacji od nich - zadzwoniła do mnie osoba, która chciała zagłosować dziś a tu wszystko pozerowane!! :(:( Trzeba głosować od początku!!!
W ogóle coś dziwnego się działo z tym panelem - dostawałam informacje, że nie dało się głosować ( wyskakiwało okienko "nie można głosować" ), albo głosy się nie dodawały, albo odejmowały same z siebie..
Dziwna jest dla mnie ta sytuacja.. Nie wiem co mam o tym myśleć :(

PS. Właśnie rozmawiałam z kolegą, który zadzwonił do silvexu i zapytał czemu nie może od dwóch dni zagłosować w ogóle - odpowiedziano mu, że przecież głosował o tej i o tej godzinie na osobę X. Kolega się zdziwił i powiedział, że nieprawda bo od dwóch dni chce zagłosować na osobę Y!! I pan informatyk z silvexu odjął głos osobie X i dodał osobie Y!!! Więc tak naprawdę to jest żadne obiektywne głosowanie ze strony organizatora, skoro sami "lekką ręką" mogą dokonywać takich operacji na głosach :(
Tym bardziej nie wiem co o tym myśleć i zastanawiam się nad wycofaniem pracy z tego "konkursu" :(

11 Komentarze / Comments:

Calista pisze...

faktycznie bardzo dziwne metody ma firma :/

ja się poddałam ostatnio jak chciałam zagłosować i się wyświetlało że nie mogę

ale coś ciężko mi uwierzyć że wyniki będą adekwatne do ilości oddanych głosów.

Galeria Margo pisze...

No właśnie kolega miał to samo - zadzwonił do nich i przepisali głos, którego rzekomo nie oddał ( wg monitu z panelu ), z osoby na którą nie głosował :( Może zadzwoń do nich i zgłoś brak poprawy sytuacji? Może się okaże że Twój głos też został zaliczony mimo monitu? :( Bardzo dziwna sytuacja :(

pinki_ak pisze...

bardzo dziwna sytuacja!!! i wogóle nie podoba mi się sposób roztrzygnięcia która praca jest naj bo z głosowania wynika że raczej głosów więcej dostanie osoba bardziej popularna czyli tak zwany konkurs popularności niż konkurs na najpiękniejszą prace - jak dla mnie w takich konkursach powinno być odpowiednie jury!!! tak czy inaczej ja dziś oddawałam głos i zawsze mi dodawało!!! nie wiem jak teraz !!! pędze sprawdzić!! trzymam kciuki za miłą atmosfere w konkursie!!!

boniusia pisze...

to jakas zenada... oni sa chyba nie powazni... w takiej sytuacji bym sie wycifala bo juz brzydko pachnie i na pewno konkurs nie bedzie rozstrzygniety uczciwie.

pinki_ak pisze...

teraz to już zgłupiałam - sprawdzałam wyniki o 13 i miałaś więcej głosów niż teraz ;/ - nie wiem o co chodzi!?!?!?

Eliza pisze...

Bardzo nie odpowiedzialna firma. Pamiętam jak na początku ogłosili konkurs i po jakimś czasie zmienili zasady.
Teraz też próbują coś pokręcić. Tylko pytanie dla czego?????? Na czym im tak bardzo zależy???

Galeria Margo pisze...

Pinki- naprawdę??? Znowu odejmują głosy :( A miało być już bez błędów :( Albo nie są obiektywni :( Nie wiem co gorsze :(

kącik baby jagi pisze...

To nie jest dziwna sytualcja, tylko jakas totalna granda. Też mi się pokazało, że nie można głosować i myślałam, że konkurs się już skończył. A tu się okazuje, że jakieś machloje z głosami odchodzą.
To jest kompletnie niepoważne. Zmiana zasad bez słowa wyjaśnienia, dlaczego dopuszczono jeszcze jedną pracę do konkursu i anulowano poprzednie głosowanie.
Małgosiu, trzymam kciuki
pozdrawiam
Jagusia

Mikko pisze...

Bardzo przykre. Ja bym sie wycofała skoro takie akcje sie dzieją. I jeszcze wyzerowali licznik!!!, a co z tymi wszystkimi oddanymi już głosami?
Bardzo nieprofesjonalne.

Galeria Margo pisze...

Jagusiu dziękuję, ale skoro pojawił Ci się taki komunikat - na 99% głos oddany przez Ciebie poszedł na pierwszą osobę na liście. Bo tak też się dzieje :( Od godziny 13tej do teraz dostałam 7(!) zgłoszeń od osób które próbowały na mnie zagłosować i dostawały monit o końcu głosowania, mój status ani drgnął, a pierwszej osoby ciągle rośnie :( Jedna z tych głosujących osób zadzwoniła i z pomocą silvexowego informatyka próbowała zagłosować kilka razy i dopiero za którymś z kolei razem głos faktycznie dodał się do mojego statusu - bo ciągle dodawał się do 1 pozycji. I informatyk wyraźnie powiedział przez telefon że tak się stało. Więc kto mi teraz udowodni, ile faktycznie głosów było oddane na poszczególne osoby? Skoro większość ląduje na 1 pozycji? Ewidentnie silvex ma poważny problem techniczny z tym głosowaniem - stąd moje rozterki o wycofaniu się :( Dlaczego mam się godzić na przekazywanie głosów na mnie - dla kogoś innego? :(

pinki_ak pisze...

Madi właśnie próbowałam oddać na ciebie głos i jak weszłam sprawdziłam było oddanych wszystkich 64 głosy - zaznaczyłam ciebie i kliknełam iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii oddanych 65 głosów - tobie nie dodało a jedyneczce tak!!!! poprostu porażka z ich sposobem dodawania głosów - koniecznie trzeba z tym coś zrobić!!!