Gwiazda z łańcuszkiem

niedziela, 11 kwietnia 2010

Skończyłam wreszcie asymetryczny naszyjnik z gwiazdką - moją wersję modnych we Francji i na Węgrzech naszyjników z perles - kulkami, łańcuszkami itp.
Na zamówienie dla Pani Lidii :)
Długość w obwodzie ok 68cm, średnica gwiazdki ok.5,5cm
***
I've finally finished  my asymmetric  necklace with a star - my version of necklaces popular in France, Hungary etc - ones with "perles" - beaded beads, chains etc.
For Mrs Lidia :)
Lenght about 26,8 in, diameter of a star - about 2,2 in.



Detal gwiazdki:

9 Komentarze / Comments:

Anonimowy pisze...

Naszyjnik piękny....już się cieszę:)))
Pozdrawiam serdecznie
Lidia

Attentte- biżuteria autorska pisze...

on jest piękny!!!!
cudo!!!

Arkadia pisze...

Mnie się również bardzo podoba.Też stworzyłam asymetryczny naszyjnik,tylko w połączeniu z makramą.Oczywiście MOI pytają mnie w domu,czy nie upadłam na głowę i kto to będzie nosił(kompletny brak zrozumienia dla moich artystycznych fantazji:c) ),a ja widzę,że podobnie myślimy i już czuję się mniej osamotniona w swoich poczynaniach:c)

InusiaM pisze...

piękny, precyzyjna robota.

Beadwright pisze...

OOOOHHHHHH this turned out beautifully!!
Nicole/Beadwright

Galeria Margo pisze...

Dziękuję / Thank You :)

AtorodArt pisze...

Co tu dużo gadać naszyjnik jest przepiękny :)jak ja bym chciała kiedyś coś takiego zrobić :)

Galeria Margo pisze...

w niedługim czasie planuję stworzyć kurs lub udostępnić możliwość zakupienia wzorów do samodzielnego wykonania - więc polecam zaglądanie tutaj :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Przecudny !!!
Pozdrawiam cieplutko :-)