Wiosenna inspiracja

poniedziałek, 22 marca 2010

Wiosennie na przekór depresji..
Zainspirował mnie kapelusz z kolekcji fantastycznego, nieżyjącego już projektanta - Alexandra McQueena:


Te przepiękne motyle zawróciły mi w głowie, więc zaprojektowałam mini - komplet z Miyuki, hematytów różnej wielkości, czerwonych crackli i srebra bali. Główny punkt - piękny wyplatany motyl - to broszka, którą można dopiąć do naszyjnika, bądź nosić samą. Wielkość motyla: 6,5x6,8cm, długość naszyjnika - 63cm bez zapięcia.
***
Spring in spite of depression..
I got inspired by a butterfly hat from fantastic Alexander McQueen - those beautiful butterflies turned my head, so I've made a little set from Miyuki, hematites in two sizes, red crackle beads and bali silver. Main point - beautiful beaded butterfly - is a brooch, which can be buckled up to necklace or worn alone. Butterfly size is 2.6x2.7in, and necklace is about 24.8in long (without clasp ).



































Brosza - motyl:

9 Komentarze / Comments:

boniusia pisze...

Bardzo lubie motyle...

Eliza pisze...

Jeju , jeju. Są piękne!!!! I takie wiosenne:)

Arkadia pisze...

Piękny naszyjnik,z motylem w roli głównej :c)

Joasia pisze...

Przepiękny naszyjnik !

Filoarte pisze...

Coś pięknego wyfrunęło spod Twoich rąk:)

ona_i_ja pisze...

cudny.... komplet motylowy, bo kapelusz niekoniecznie mi przypadł do gustu :)

Asia pisze...

Bardzo ladnie wyszlo. Motyl zrobiony "Brick stitch"?

krywulki pisze...

Witam
Piękny jest ten motyl jak i cała reszta twoich prac :):)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia

Aśka (Szupa)

Valfreya pisze...

Ciebie jak by poprosić o zrobienie jakąś reprodukcję koralikową, np jakiegoś obrazu Klimta, to podejrzewam, że dla Ciebie byłby to pikuś ;)