Winogronowo :)

poniedziałek, 1 lutego 2010

Tak jak obiecałam - nowy projekt już gotowy :)
Naszyjnik tym razem w zieleni i rubinie: winogronkowo - liściasty..
Użyte Delicas 11o i 15o, cracle i rubinowe bicones Swarovskiego.
Długość ok 51cm ( z zapięciem ), największy listek ma średnicę ok 5,2cm.
***
Like I promised - new necklace is ready :)
This time project in green and ruby : grape and leaves.
Used: Delicas 11o/15o, cracle and ruby Swarovski bicones.
Lenght - about 20.1 in, the biggest leaf is about 2 in wide.

Detal "winogronka"/ "Grape" detail:
 Ten naszyjnik jest już niedostępny.


10 Komentarze / Comments:

Nessa pisze...

fantastyczne ;)

Eliza pisze...

Powaliłaś mnie tą pracą. Napisz jak długo ja robiłaś?. Sama zaczynam tworzyć plecionki z koralików i podziwiam za precyzje. A i mam jeszcze pytanie gdzie kupujesz koraliki Delicas. Bo ja juz wymiękam, w poszukiwaniu ich w Polsce:)
Pozdrawiam i zapraszam na http://www.zakatekelizy.blogspot.com/

Galeria Margo pisze...

W Polsce Delicas niestety nie ma, sklepy nie sprowadzają - jeszcze za mało chętnych do kupowania :/ Do tej pory korzystałam z dobrego serduszka Joanny :)(http://joannasblog1.blogspot.com/)a ostatnio zaczęłam ściągać z ebay.com. Jak narazie to jedyne tanie źródło.. A naszyjnik robił się z 6-7h łącznie ( codziennie po kawałeczku :))

Asia pisze...

Wiesz, naszyjnik jest przesliczny.
Dumna jestem z Ciebie niezmiernie.

Anonimowy pisze...

Mała, śliczne. Gratuluję. Pozdrawiam.

ipsa pisze...

zdolna kobieto!!! przepiękna praca. Musiałaś wiele pracy w niego włożyć... patrzę i patrzę...

Anonimowy pisze...

zdrówka życzę - mamusia

Eliza pisze...

Bardzo dziękuje za odpowiedz:)Myślę że w końcu zakupie te wspaniałe koraliki i zacznę tworzyć moje wymarzone dzieła.
Pozdrawiam:)

Katarzyna pisze...

ja jestem oczarowana tym dzielem :) Naszyjnik zwala z nog :)
Mialam identyczne pytanie jak Eliza:) Mnie rowniez coraz intensywniej "wciagaja" plecionki z takich wlasnie drobnych koraliczkow i takze mialam z nimi problem. Kupilam specjalnie drozsze w sklepie, nie na allegro, ale i tak okazaly sie nierowne i pekajace :(
Delice znalazlam na allegro, ale ich cena zwalila mnie z nog - 14 PLN za 10g no i wybor taki sobie...
Poszukam wiec na ebay i dolaczam sie do podziekowan za opowiedz :)

Ps. Przepraszam za brak polskich znakow - awaria systemu

www.katarzynaart.blox.pl

turkusowo pisze...

Ślicze dzieła tworzysz. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam. :D:D:D