przyjemności od poniedziałku :)

poniedziałek, 1 lutego 2010

Na dobry początek tygodnia - wyróżnienie od Valfrei:












Dziękuję ślicznie! :) I polecam gorąco indiański blog Valfrei : http://kolczykiindianskie.blox.pl

Natomiast jeśli chodzi o projekty - kolejny jest już skończony :)
Tylko, że padłam wczoraj na nos dopieszczając go i nie zdążyłam już zrobić zdjęć - zrobię je dziś i spróbuje je dziś wrzucić. Piszę "spróbuję" bo dopadło mnie jakieś przeziębienie, nie chce puścić i staram się za wszelką cenę nie wylądować w pościeli :( Jeśli jednak wyląduję, to zdjęcia pojawią się jutro :(
Mam nadzieję, że mnie nie rozłoży - mam tyle projektów do zrobienia i cały zeszyt pomysłów, tym bardziej że dzięki znajomemu z pracy mam dostęp do bardzo tanich zakupów materiałowych ( dzięki Paweł :) )
3majcie kciuki!
***
Next project is already finished, but I couldn't make photos yesterday ( almost felt asleep on the table ), so I'll make them and try to post them today ( try - because I have a cold and I'm fighting not to get stuck in bed ). Hope I'll overcome it soon, as I've got whole notebook of projects and ideas - and now I've got easier access to low-priced beading materials.
Keep Ur fingers crossed for me! :)

1 Komentarze / Comments:

Weronika pisze...

Madisilku - zapraszam do mnie po wyróznienie:)

Chcicłąm tez dodac ze płyta już do ciebie leci:)

Pozdrawiam!