GM w galeriach :)

piątek, 19 lutego 2010

Radośnie melduję, że moje prace można już zakupić w dwóch artystycznych galeriach :)
w galerii KuferArt
w galerii DecoManufaktura
Strasznie się cieszę!! :) Co prawda na początek jest ich odrobina, ale stopniowo będę uzupełniać sklepiki :)
Zapraszam serdecznie!!
***
I proudly inform that my projects are available in two artistic galleries:
in gallery KuferArt
in gallery DecoManufaktura
I'm soo happy!! It's just a begining, so just a couple of projects are exposed, but I'll fill up these shops gradually :)

6 Komentarze / Comments:

Asia pisze...

Ale nie ma ich na linii?
No to jak mam zobaczyc???

GaleriaMargo pisze...

Nazwy galerii są linkami :)

Eliza pisze...

Gratuluje serdecznie!!!!!!!!!!!
Juz cieszyłam oko twoimi pracami:)

Arkadia pisze...

Witaj!
Gratuluję dostania się do Galerii,
a przede wszystkim cieszę się,że znalazłam bratnią duszyczkę,zakochaną w koralikach.Obejrzałam sobie Twoje piękne prace.Jestem zachwycona:c)
Czy znalazłaś może jakiś sklep w Polsce,gdzie można kupić koraliki miyuki delica 11/0,czy robisz zakupy za granicą.Będę wdzięczna jeśli zdradzisz mi tę tajemnicę;c),bo na naszych krajowych koralikach zupełnie nie można pracować,połowę czasu tracę na sortowanie i odrzut wszystkich nierównych:c(

GaleriaMargo pisze...

Hej Arkadio :) Dziękuję ślicznie! :)
Niestety w Polsce nadal brak Miyuki Delicas, nie ma ich ani w sklepach stacjonarnych, ani w internetowych ( pewnie ich ściąganie do tej pory nie było opłacalne, bo zbyt mało projektantów ). Jak na razie zaopatruję się zagranicą - polecam ebay.com - można ściągnąć po relatywnie niskim koszcie transportu ( tylko potrzebne jest konto na PayPal ). Pozdrawiam! :)

Arkadia pisze...

Dziękuję za odpowiedź.Niestety nie mam konta na PayPal, wysłałam więc kilka e-maili do naszych sklepów internetowych z koralikami,żeby postarały się je ściągnąć z zagranicy i wprowadzić do swojej oferty ,a zbyt będą miały gwarantowany :c),bo szerzy się i w naszym kraju grono hobbystek koralikowych,choć jeszcze dużo osób jest nieprzekonanych,bo to jednak,przyznasz, pracochłonne zajęcie dla cierpliwych.
A mnie tym wspaniałym hobby "zaraził" mężczyzna.Tworzył jakieś etniczne krywulki i miniaturki zwierzątek,co mnie bardzo zauroczyło :c).
Pozdrawiam serdecznie.