I znowu niespodzianka :D

piątek, 6 listopada 2009

Dużo się ostatnio dzieje ..
Tu wyróżnienia, tu mnóstwo pracy zawodowej, weekend listopadowy w rozjazdach a czasu tyle samo na wszystko.. Koraliki musiały poczekać chwilę, dopiero od tego tygodnia rozpoczęłam kolejny projekt i planuję skończyć pierwszą część w weekend. A przyznaję że czułam się jak na odwyku ;) Nawet się człowiek nie spodziewał, że tak się wciągnął w plecionki ;)
A tu proszę - niespodzianka.. Jakiś czas temu dostałam zapytanie o mały wywiad i już jest :


Strasznie się cieszę! :) I jeszcze bardziej ciągnie do pracy ;)

5 Komentarze / Comments:

boniusia pisze...

Gratuluje! W sumie się nie dziwie, że chciano zrobić z Tobą wywiad... te Twoje cuda są boskie :)

ipsa pisze...

gratuluję:) miło dowiedzieć się tylu rzeczy o Twoim tworzeniu:)

Panorama LeSage pisze...

To była sama przyjemność pisać o Tobie i Twoich Plecionkach mam nadzieję że jeszcze kiedyś zgodzisz się na podobny materiał.
Pozdrawiam
Anna Grabowska

Asia pisze...

Gratulacje Moja Droga.
Dumna jestem z Ciebie.
Pozdrawiam.

Panorama LeSage pisze...

Zapraszam na Błyskotki po odbiór Wyróżnienia
http://blyskotki.streemo.pl/
Pozdrwiam