i jeszcze jedna niespodziewajka ;)

środa, 11 listopada 2009

Dostałam wyróżnienia od niesamowicie utalentowanej Arctii:


i ponownie Excellent! ;)


Dziękuję Ci bardzo Marzenko! :)
A ja przekazuję je dalej wraz z zaległym wyróżnieniem:

do:
Joanny ( bo jej prace poprostu nie mogą być nie-wyróżnione!)
Darii-Art ( za przepiękne Anioły, cuda z filcu i wiele więcej )
GosiW ( za cuda z ceramiki )
Pracowni iFONA ( za torebkowe zagłębie )
Alizee (za tildowe cuda )
Polecam ich prace wszystkim!

4 Komentarze / Comments:

alizee pisze...

Gratuluję wyróżnień i baaaaaardzo serdecznie dziękuję :))))
Pozdrawiam

Daria-Art pisze...

Dziękuję baaaardzo, jestem niezwykle miło zaskoczona, to moje pierwsze :D a dla Ciebie Margo gratulacje za piękne, urokliwe prace i bardzo ładny blog :)))

Asia pisze...

Malgosiaczku, dziekuje serdecznie za wyroznienie.
Niezmiernie mi milo...
Pozdrawiam serdecznie i sloneczka przesylam.

ifONA pisze...

Baaardzo mi miło, że mój blog się spodobał i strasznie dziękuję za wyróżnienie :)
pozdrawiam
Iwona