Kuleczki chipsowe :)

niedziela, 18 października 2009

Zawsze chciałam spróbować zrobić własne beaded beads (koralikowy koralik - śmiesznie to brzmi :) z perłowych "chipsów".. I nareszcie do nich przysiadłam ( dzięki podarunkowi od Joanny ) - powstały dwie kulki: jasna i ciemna. Od razu mówię, że nie użyłam do nich żadnych szpilek - są w całości koralikowe.
Użyte Miyuki 15'o, srebrne kuleczki i perłowe chipsy w dwóch kolorach.
***
I've always wanted to make beaded beads with mother- pearl chips. And finally - they're ready (thanks to Joannas gift :). I've made 2 beads in diferent colours, without using any pins - they're entirely made of beads.
I've used Miyuki delicas 15'o, silver beads and pearl chips.




Te zawieszki są już niedostępne.

6 Komentarze / Comments:

Weronika pisze...

Trudno mi przejsc obojętnie kiedy to takie piekne:)
Madisilku - zrobisz kiedyś cos co mnie nie zachwyci?

ipsa pisze...

Śliczne koralikowe-koralik;) bardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace, są takie misterne i dokładne:)
Będę tu często zaglądać!!!
Zapraszam też do siebie, może znajdziesz coś, co Ci się spodoba.
Pozdrawiam!!!

Panorama LeSage pisze...

Witam
Piszę z zapytaniem czy zechciałabyś udzielić mi wywiadu na tę stronę http://blyskotki.streemo.pl/ przygotowuję cykl materiałów na temat artystów Tworzących koralikowe cudności takie jak twoje. Bardzo proszę o odpowiedz na lesage@poczta.onet.pl
Pozdrawiam
Anna Grabowska

Asia pisze...

Kulki sa super!
Keep up the good work!

allmode pisze...

Przepiękna robota. Twoje prace są bardzo dokładne, przemyślane i dopracowane w każdym szczególe. Podziwiam.

Monika pisze...

Jakie cuda są tutaj!!! Jesteś geniuszem:) Buziaki***