Dziękuję :)

wtorek, 27 października 2009

To był dziś ciężki dzień w pracy..
A tu proszę niespodzianka! :)
Dostałam sympatyczne wyróżnienie od InusiM:

Dziękuję Inusiu! :)
A ja chętnie to wyróżnienie przekazuję dla bardzo utalentowanych i pełnych pasji Pań:
Joanny
Ipsy
Weraph
Boniusi

Pozdrawiam wszystkie! :)


7 Komentarze / Comments:

Weronika pisze...

Bardzo dziekuję za wyróznienie i ciepłe słowa - w zimny wieczór idealne!

Pozdrawiam gorąco:)

Asia pisze...

Malgosiaczku,
dziekuje serdecznie za wyroznienie!
Bardzo mila niespodzianka...
awwwwww.......
Sloneczka i zapachu kwiatow przesylam!

ipsa pisze...

jejku! nie spodziewałam się:) to takie miłe, dziękuję:) to teraz będzie świetny humorek cały dzień:D pozdrawiam słonecznie!!!

boniusia pisze...

wow! Bardzo mi miło... dziękuję ;-)

boniusia pisze...

zapraszam po mała niespodziankę do mnie ;)

boniusia pisze...

ponownie zapraszam do mnie po odbiór kolejnych wyróżnień ;)

ipsa pisze...

i ja tez zapraszam po wyróżnienie:)