Benzynkowy Donut

sobota, 10 października 2009

Miałam dodać zdjęcia w "In progress" ale znowu nie miałam kiedy.. A w międzyczasie opracowałam pierwszego donuta zdobycznego :)
Donut wygląda mi na pasiasty jaspis ze złotą żyłką, połączyłam go ze zbliżonymi kolorystycznie koralikami rocaille "benzynkami". Zależało mi na uzyskaniu prostej i eleganckiej ekspozycji kamienia ale nie jako tradycyjna zawieszka..
Użyte rocaille 11/o.
***
I was going to add photos in "In progress" part, but in the meantime I finished the first of donuts bought on Art Fair :)
Stone looks like a striped jasper to me, with gold-like veins..  I've linked him with "benzine - looking" rocailles size 11/o. I wanted to have a simple and elegant exposure of the stone but in a bit different way than just a hanging cabochon..



Detal / Detail:

Ten naszyjnik jest już niedostępny.

1 Komentarze / Comments:

Asia pisze...

Ladnie, wyszlo prosto i do wszystkiego..